♥ Världens finaste hästar! ♥

2011-12-31 @ 15:39:30
Idag har jag ridit Ella och hon var helt Awesome! Skrittade och travade bara eftersom det var stenhårt överallt.. Men känslan att rida henne nu är helt obeskrivlig, jag kan inte sätta ord på det, jag är så nöjd med henne, det har varit blod, svett och tårar och ett jävla slit för att få henne såhär men nu är hon så jävla underbar! För 6månader sen skulle jag sälja henne då jag inte orkade med hennes bråkande hela tiden,, det var inge kul att hinna gå 10m från stallet och sen stod hon på bakbenen och vägrade gå.. Jag visste redan när jag såg henne för första gången hos Jennie att denna lilla donna kan bli riktigt bra och det kommer jag hålla fast vi nu! Målen för 2012 är att hoppa in henne och starta några klubbhoppningar och öva mer på dressyren :)♥



Jag har även ridit Tindra idag, och hon var också helt awesome! Hoppade upp helt själv (Marie höll inte i henne, höll bara emot) och av. Skrittade runt inne i inhängnaden och utanför, skrittade bommar och skrittade och travade på vägen,, HELT SJÄLV!! :O helt otroligt! eftersom för bara drygt en månad sen så var hon hur spä'nd och rädd som helst,, det är en helt annan häst nu! Som jag och Marie sa idag "hon börjar ju bli en vanlig häst nu". Hel otroligt härlig häst säger jag bara! Hon kommer gå långt inom båda diciplinerna. ♥

Strax ska jag ut och rida Moritz och sen blir det mocka och fixa stallet för idag ska hästarna in tidigt, raketer är inte uppskattade av dom.. Blir bara en lite skrittur barbacka på Moritz. Söten ponnyn var super gosig imorse när jag morgonfodrade :3 Vill inte sälja honom.. :( ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0