God jul på er allihopa!

2011-12-24 @ 23:05:00
God Jul på er allihopa! :D
Idag har varit en helt underbar dag, Syster M och Morfar kom hit och firade med oss (Y)
Och jag fick massa saker som jag verkligen behöver (det kommer bilder lite senare i inlägget) och har önskat mig!
Dessutom gjorde Hanna i min klass mitt liv bra mycket roligare imorse genom att berätta att vi inte kommer ha någon matte lektion på onsdagar och då kommer jag alltså gå från 08.30-10.00 :D Dock har jag ett problem.. jag vet inte om jag kommer hem.. -.-' bo i skogen och sluta tidigt är ingen bra kombination.. Men ändå super härligt att sluta 10 varje onsdag :D

En kort sammanfattning av dagen kommer här!
Dagen började med utsläpp av hästar (mamma morgonfodrade) sen blev det städa och klä granen.
Efter det blev det byt ljus i alla ljusstakar och sen bar det av upp till soffan för att kolla på Kalles ankas Jul ;D Dom hade massa nya med iår ;s ;o Det var min släkting Kalle Moreus som var Julvärd iår :p Enligt honom är han släkt med Yngve Stoor och då är han alltså släkt med mig ;) Grymt Coolt ju!
När Kalle var slut så blev det till attt byta om för sen kom Syster M, Morfar och Janne hem. Sen åt vi julmat, sen mandelbottnar, päron/persikohalvor och glass/grädde till efterrätt och sen Julklappar ;D MYCKET trevlig kväll med en glad och mysig familj!

Här kommer lite bilder på julklapparna jag fick (y)

Svart (tub) halsduk, Indiska, från lillebror T - HELT INCREDIBLE AWESOME


Ljusgråa Lovikavantar som mamma stickade till Mormor för mååånga år sen, från Mamma - VERKLIGEN BEHÖVLIGT
(DOM LUKTAR MORMOR!! :'D)


Värmefilt size smal att ha i väskan om en olycka är framme (Y), från Mamma


Presentkort på 200kr, HM, från Syster S - AWESOME NICE

Plattång, GA.MA, Italy professional, från Syster M - GULD VÄRD!!


Man är kanske inte så normal när man blir yberglad åt att få insektsmedel åt hästarna ^^ , från Mamma
Men dom ska ju sluta tillverka dom ;o ;(


Sen blev man ju rik också :D, från Morfar, Morbror och Farmor
fick även totalt 8 trisslotter också men vann ingenting..


Min dag har varit helt awesome, hoppas era också har varit det!
Men nu måste jag sova för mamma har bestämt att hela familjen ska gå på Julottan imorrn.. som börjar 6.00 i Ekeby :O Jag kommer vara död..
See ya later!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0