Fortfarande lite chockad efter gårdagen..

2011-12-23 @ 01:50:54
Fortfarande lite chockad efter gårdagen men nu har iaf Blocher (Rebecca) fått komma hem (Y) hon berätta att hon går som om hon vore full och att hon fortfarande är lite yr, vilket inte är konstigt efter den smällen!

Idag skulle jag ha åkt och hälsat på henne på sjukhuset men hann inte innan hon fick åka hem :/
Jag har iaf handlat mammas julklapp idag och lite mer saker till lillebrors julklapp :) Sen bar det av till Knutby för att hjälpa mamma städa ut mormors gamla lägenhet, men när jag stod och väntade på bussen i stan så träffade jag på Nicole :) det var ett tag sen man träffade den sötungen!
Bussen till K-by va svinkall.. så frös hela resan, dock sov jag största delen av den men det var ändå kallt! sen när jag gick av så var det ännu kallar ute :S höll på att dö!
Kom hem vid 17, men påvägen hem så kom vi förbi en trafikolycka som hade slutat bra som tur va, vi fick upp bilen som låg på sida i diket (vi va väldigt många där) och sen kunde dom köra hem utan problem, ingen skadad och bilen var inte heller speciellt mycket skadad. (Y)
När jag kom hem trillade jag och lillebror köttbullar medan mamma lagade middag som bestod av köttfärslimpa och kokt potatis (: efter det hjälpte jag mamma lite med pepparkaksbak och sen blev det ut i stallet och ta in pollarna!
Imorrn ska jag rida båda två! har inte ridit sen i måndags då jag inte har hunnit.. Hästarna har dessutom haft lite halvvinter vila så nu ska de sättas igång igen. Iaf Ella, Moritz får nog fortsätta gå på sparlåga en vecka till. Jag ska även sätta ut annons på honom! (Y)

Styrkekramar till B så att hon slipper gå som ett fyllo snart!
Men nu måste jag sova!
See ya!
PUUUSSS

Blocher och Hebbe när hindret låg på 1m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0