Chockerande avslut på Julshowen,, vi hade Änglavakt idag!

2011-12-21 @ 15:18:26
Idag hade vi vår Julshow och allt gick som smort och enligt planerna tills vi kom till höjdhoppning.
Höjdhoppningen gick lugnt till fram tills 135cm, då fick den ett chockerande avslut då Rebecca´s häst Hebbe fastnade med frambenet i förbygeln mitt över hindret och sen störtade :( R fick honom över sig (som tur va var det bara benet som hamnade under honom om jag såg rätt), men H va uppe fort men smällen i marken var väldigt ordentlig då hon åkte med huvudet först. Jag var först fram då jag var banansvarig, då va R redan avsvimmad och krampade :( Så det belv ambulans som fick komma, H klarade sig dock fint. Vi hade änglavakt idag! Bara en kraftig hjärnskakning annars Okej det är vad jag har fått veta av hennes mamma, det hade kunnat varit värre (de trodde nacken var knäckt i början).
Jag kan säga att det var väldigt chockerande att komma fram först och se henne ligga där, allt man kunde om förstahjälpen bara försvann ur huvudet :(

Alla tankarna går till dig Blocher, hoppas att du blir bra snart igen! Många styrkekramar till dig! ♥


Kommentarer
Postat av: blocher

<3 puss

2011-12-22 @ 14:28:10
URL: http://blocher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0