Bajs..

2011-12-03 @ 10:08:03
Godmorgon alla sockertoppar!
Imorse när jag morgon fodrade så hade Ella bajsat i krubban.. igen.. och inte tänkte jag på att kolla över boxkanten innan jag hälde.. nej såklart inte så det blev till att slänga allt som hade hamnat i krubban och hämta nytt foder till Ella.
Är det någon som har något bra tips som man kan göra för att få henne att inte skita i krubban? Vi funderar på att antingen flytta den, höja den eller tabort den och köpa en som man kan hänga över boxkanten och sen tabort när hon ätit klart. Vad tror ni är bäst?

Menmen nu måste jag skynda mig så jag hinner äta frukost innan Marie kommer och hämtar mig :) Ska bli kul att rida Tindra i ridhuset, vilket är första gången för henne (Y)

Men vi höres senare!
PUUUSSS



- For me you're perfect, so don't ask other what they think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0