Aj min haka!..

2011-12-23 @ 14:49:05

Att jag ens tänkte tanken att använda vanlig martingal...
BajsElla vägrade göra det jag sa åt henne att göra så då tyckte hon a på bakbenen och på vägen upp nockade min stackars lilla haka.. som nu är röd och gör pissont!
Men efter att hon fått veta att det där inte är okej och den vanliga martingalen är ändrad till en fast martingal så skötte hon sig fint :) Busig som jag vet inte vad! Haha sötan sparkade och bockade och gjorde allt för att komma undan mina hjälper när vi galopperade ;) Men på vägen hem så var allt så kul att hon taktade och små sprang hela vägen hem :P

Ni som vill veta hur Rebecca mår kan läsa hennes blogg HÄR!

Men ne nu ska jag hjälpa till att julstäda det sista och sen slå in mina julklappar (Y)
Hare bäst!
PUUUSSS

Ella i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0