Vad har jag gjort? hmm jag har typ ingenaning..

2011-08-26 @ 19:30:35
Vad har jag gjort? hmm jag har typ ingenaning..

I tisdags bloggade jag senast och jag vet att det är suuuer dåligt,, men vi har inte fått igång internet än.. :( bajs saker! -.-

Så vad gjorde jag i onsdags,, jo jag hade bara en lektion kl. 12.15 så jag åkte in till skolan och pluggade från 10 sen följde jag med systeryster Maria och fikade med Linda (en polare till henne) :) vi fikade på Barrista, det var helt okej faktiskt :) sen åkte jag o Maria till willys och handlade middag,, så när vi kom hem så blev det tunnbrödrulle till middag sen blev det ut och rida två små ponnysar :) Red bara ut en snabbis barbacka på både Moritz och Jojje :)
och sen va klockan 22 så jag gick o la mig,, och tänka sig jag låg i sängen innan 22.30 ;o väääääldigt ovanligt för mig!
Min lilla älsklingsgubbe<3


Sen igår så gick jag i skolan från 8.30-15.00 :) hade matte 1h på mårgonen sen hade vi kemi hela dagen :) vi va klara med kemin vid 13 så sen slappade vi resten av dan :D sköönt! Det är riktigt skönt att vi bara är 4st som läser NV för då kan vi bestämma rätt mycket själva (y)
Sen när jag kom hem så gick jag ut och tog en snabbis tur i skogen barbacka på Jojje medan Moritz fick vila :) mamma hade mockat så det slapp jag (Y)

Sen när jag kom in så va kl. typ 18.30 så då käkade jag middag sen så kollade jag på Eclipse :D den gick på tv (Y) och den va inte lika bra gjord som dom två första men saatan va snygg Robert Pattinson är och Taylor Lautner oxå :o *dreggel*

och tänka sig dom är bara 25 och 19 ^^ (y) Mums!

Aja sen efter att jag äntligen hade fått sett den efterlängtade Eclipse så gick jag ut och tog in hästisarna och böt bandage på Sherry :) Sen va jag i säng vid 22.30 men somnade inte förens 23..

Och idag började jag dagen med att försova mig,, vaknade 7.05 vilket är den tid då min buss går från gimo.. lyckat! menmen jag va klar på 15min och åkte med 7.35 bussen ist så kom bara 10min försent (y) men eftersom vi inte hade någon lektion med en lärare så gjorde det ju inte så mkt :) Hannas tåg va inställt så även hon kom sent,, och Linn va på Aka och hade hovvård,, Isabelle va ledig idag. Så det blev bara jag o Hanna idag, väldigt skönt faktiskt :)
Vi pluggade matte hela förmiddagen fram till lunch 11.15,, sen hade vi fysik genomgång från 12.15 till typ 12.45 sen skulle vi läsa och svara på frågor i fysikboken fram till 15. :) rätt lugn och skön dag faktiskt!
Sen nu när jag kom hem så satte jag mig vid datorn då jag inte har gjort den sen i måndags,, men jag fixade iaf lite nya låtar till mobilen, kollade facebook och mailen och sen nu bloggar jag.

Men nu måste jag sluta då jag måste hjälpa till att fixa lite inför imorrn då vi ska ha kräftskiva ;) typ 30pers kommer (y) och en av dom är min underbara JOSSE! :D Jag är lycklig!

<3 Underbarare människa får man leta efter! <3

Igår ringde Mamma innan vi skulle käka och sa att hon inte kommer hem på ett tag då mormor hade blivit väldigt dålig och va inne på akuten,, :( dom trodde det kunde va lunginflammation och att det kunde bli riktigt illa men idag fick mamma veta att det är bättre med henne nu :) skönt!

Jag lovar att blogga på söndag om hur morgondagen blev! Och då får ni bilder på dom nya stövlarna oxå (y)
Men nu måste jag dra!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0