Kräftskivan igår va awesome!

2011-08-28 @ 18:50:10
Kräftskivan igår va awesome! :D vi hade mkt roligt hela kvällen :) fast P kom inte...
vi käkade kräftor och umgicks, vi va runt 30-40pers :) mkt roligt!
Men jag o Josse gick o la oss vid halv 1 för då hade typ alla åkt hem :) sen kom P vid halv 4 o snackade en stund när han ändå åkte hem från gimo (Y) det va trevligt,, då jag va pigg o inte kunde somna :)

Igår red jag o josse ut på Moritz och Jojje :D jag galopperade Mz för första gången på grusvägen sen skadan :D o han va jäääätte fiiiin! Jojje va seg och lat men skötte sig bra ändå :)

Sen idag så red Jag o Josse ut i 1,5timme på Mz o J och Mz bråkade heeela vägen bort... han vägrade gå bredvid J,, han skulle gå bakom.. -.- men på hem vägen va han lite mer framåt så vi galopperade och han va lika fiiiin idag igen :D o han är suuuper fiiin i benen varje kväll nu :') jag är så lycklig!

Idag fick jag veta att jag har kommit med i Div II laget med Jojje så kommer rida Omg. 1 på Jälla som Björklinge håller i :) kommer bli kul! jag ska nog anmäla Moritz till en lätt klass oxå :') det kommer bli så kuul!

Åh jag är så lycklig att Moritz är bra igen :') <3

Ne nu ska jag läsa lite,, har typ 7 böcker jag måste läsa klart innan den 16 september (y) heja heja!
Ni får ha det så bäst!
PUUUSSS

Ps. ni som läser min blogg ni är väldigt dåliga på att kommentera :(

Kommentarer
Postat av: ewelina

bestäm en dag när ni kan, så kan du höra av dig sen :)

2011-08-30 @ 16:44:42
URL: http://peeaches90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0