Hos pappi! <3

2011-08-06 @ 13:26:57
Hejsansvejsan!
Jag är hos pappi för tillfället :)
men måste åka hem senare idag eftersom Sherrys bandage måste bytas och imorrn ska jag åka till Marie och hjälpa henne rida ett 4årigt NF sto :) Men jag åker nog tillbaka hit imorrn efter att jag varit hos Marie :D Saknat pappa enormt massor!! <3

Jag vill åka till Öregrund ikväll,, men det finns ingen som vill det med mig :( så jag får ligga hemma i soffan och läsa Breaking Dawn ist, vilket inte är specillt tråkigt eftersom böckerna ÄGER!!! :D Jag är helt såld på böckerna ^^ och jag ska nog kolla på filmerna igen ^^ Jag är HELT såld på Robert Pattinson! :o Så jääävla snygg! Taylor Lautner är inte så dum han heller ;o Riktiga Snyggingar!

Är det någon som har Eclipse? Jag MÅSTE se den nu :o någon som har den och vill vara med på ett Twilight-marathon? Jag har lånat 1an och 2an av Elaine Hägg men nu letar jag efter någon som har 3an som jag kan få låna! :D

BTW är det någon av mina kära vänner som vill åka till Öregrund med mig senare i eftermiddag?! hör isf av er till 073-98 122 98! :)

Aja nu ska jag läsa lite! läste ju ut Eclipse igår så nu måste jag läsa en annan bok tills jag kommer hem.. "/ Jag vill inte att böckerna ska ta slut! inte filmerna heller!

Hare bäst alla läsare! Bilderna jag lovade er kommer senare när jag är hemma!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0