Hoppningen på UPK och lyckade jag (Y)

2011-08-08 @ 23:27:47
Hoppningen på UPK gick jätte bra :) dock lite orytmiskt men vafan jag är nöjd ändå :) fick ett pet i 70cm och nollade i 80cm :) Duktig ponny står i stallet nu o sover,, ska träna och förmodligen tävla Jojje åt Kim Järlund ett tag framöver, kommer bli kul :D




Och så till lyckade mig...

Någon som vill byta höft med mig? :P
Hoppade upp för långsamt (enligt min höft) på 4åringen jag red igår så att höften låste sig.. -.-' så nu går man runt med Moritz back-on-track benpadd fast lindad med en fleecelinda (y) ibland är det tur att man har hästar!



Hare bäst! bilderna jag lovade kommer oxå nu fast i ett annat inlägg :D
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hästprylar is the shit, funkar till allt! :D

2011-08-08 @ 23:57:28
URL: http://blueberriecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0