Heh.. dålig uppdatering jag veeeet!.. (a)

2011-08-22 @ 21:31:29
Ja jag vet att jag har uppdaterat dåligt Josse!! (A) men vårat internet har varit cp så har inte haft tillgång till bloggen på hela helgen... :( Buhu!

Så aa vad har jag gjort sen i Torsdags då jag började skolan..? Jo för tänka sig att jag var ledig heeeela fredagen (Y) satan skönt! så då slappade jag typ hela dagen och red två hestisar,, och alla va super fiiina! :D och sen åkte jag ner till Alunda och lånade & lämnade tillbaka böcker på bibblan och sen hämtade jag ut mina slövlar som hade kommit :D jag är super nöjd med köpet! bilder kommer sen..
sen på kvällen gick jag ut och red Jojje,, han fick sig en ordentlig genomkörare på stubbåkern,, jag körde intervallträning med honom i både trav och galopp, och han gick riktigt bra faktiskt :) dock va vi inte så nöjda över att det började regna precis när vi gått ut..

På lördagen regnade det heeeela dagen... så hestisarna fick vila idag.. så jag gjorde typ ingentiiing! skönt faktiskt!
Men eftersom det regnade hela dagen så behövde Sherry stå inne så det blev till att mocka hennes box 4gånger under dagen... -.-' skit gris! och arg som ett bumblebee va hon oxå!

På söndagen regnade det inte (Y) så Jojje fick gå ett lättare galopp jobb då,, vilket både han och jag tyckte va skönt och det behövdes! :) sen vet jag inte vad jag gjorde mer den dagen ^^ Jo juste jag red Ella igen och hon fick gå en tur i skogen,, vilket hon tyckte va SUPEEEER KUUL!! :D hon gick på så mkt att hon drog av sig ena skon som hon redan hade trampat snett.. så imorrn kommer hovis.

Idag har det oxå regnat heeela dagen så Sherry va tvungen att stå inne,, hon va arg som ett bumblebee när hon fick komma ut och gå nu på kvällen xD Imorse så mockade jag 2 boxar och morgonfodrade 4 hästar och fixade klart allt för utsläppet på 17min!! :o Personligt rekord! I skolan hade vi årets första ordentliga lektion,, och gissa vad det va,, jo nämligen Religion! ;s BLÄÄ!! fast vi hade jäkligt kul!
Mickis, Josse o Linn ;) Toarulle! XD Jag dööööör!

Sen nu på kvällen så gick jag ut och gick med Moritz och Jojje medan mamma gick med Sherry,, jag höll på att gå av på mitten när dom drog åt varsit håll... -.- hästskrällen!!
Och nu måste jag sluta för Janne ska ha datorn,, så nu blire ut och tanka moppen och sen duscha och sen blire soooova!! SKÖNT!

Imorrn blire skola och jag slutar 14:30! Najjs fast komme nog sitta kvar o plugga ett tag :) Sen kommer Hovis och skor Ella och Mortiz :) Moritz måste få bakskor igen..

Hestisarna får göra detta inlägg lite roligare :D (dålig bild tyvärr..)


Aja hare bäääst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0