Första skoldagen i 2an :D

2011-08-18 @ 23:16:19
Första skoldagen va väldigt härlig :D har längtat faktiskt ^^ haha
dock va den inte riktigt så chill som jag hade hoppats,, vi började med ett MATTETEST och sen skulle vi läsa 23sidor i Kemiboken :O:O xD bra början!.. HAHA
Vi är bara 2st som kommer läsa NV då Emily bytte skola :/ så det är bara jag o Hanna men det kommer bli skönt att vara några ändå :)
Jag har ett väldigt härigt schema :D Börjar 9:00 och slutar 14:45 på måndagar, börjar 8:30 och slutar 14:30 på tisdagar fast får stanna och vara med på dom andra i klassen matteB om jag vill :) och sen börjar jag 8:30 och slutar 13.40 på onsdagar och då har jag även håla mellan 10:00-12:15 :P och tordag och fredag börjar jag 8:30 och slutar 15:00 :P

Lagom härligt schema elr vadå? :D

Jag fick träffa underbara Josse igen :D jag har saknat henne massor,, känns som jag inte hade träffat henne på evigheter,, även fast hon va här i måndags! ;o

Idag orkade jag inte rida då jag känner att jag kanske håller på att bli sjuk,, så idag fick hästisarna vila :)
Imorrn är jag ledig :D så då ska jag rida och så ska jag försöka övertala storasyter som oxå är ledig att vi ska åka till alunda för att hämta mina nya ridstövlar :D 2par för 1500kr helt grymt bra pris!! sen vill jag till bibblan oxå för att hämta boken jag har reseverat! ÄNTLIGEN kom den!

aja nu ska jag sova innan jag somnar sittandes! (Y)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0