Dagar på kort tid..

2011-08-02 @ 18:59:03
Måndag:
vi började byta Sherrys bandage kl. 22 och 4 timmar senare hade vi inte lyckats få på det nya bandaget.. Hästjäkel att va envis.. Många sura miner och ett jäkla spring i stallet.. "Stå still är du snäll lilla söta rara Sherry!" "du din jävel,, du siktar ju på mina tår :o din bitch!" vi älskar sherry såååååå mkt...!

Imorrn kommer vet. med lugnande så hoppas vi att vi lyckas få på det där förbannade bandaget!


Tisdag (FM):
Kl. 12 va hon bandagerad igen (y) vet. drogade ner henne rätt ordentligt och vi bremsa,, tillsist gick det.. Hon är dyr den där lilla donnan.. Hon har redan kostat oss runt 10'000kr på bara tre dagar.. Två vet. besök och mediciner och bandagerings material.. Imorrn kan det bli kul när vi ska försöka själva igen (y)

Ja sådär såg min gårdagskväll och min förmiddag ut :)

Tisdag (EM):
Jag insåg nyss när jag var ute o myste med hästarna och fotade lite, att jag trivs väldigt bra här ute i skogen :) även om det känns lite ensamt ibland så trivs jag väldigt bra och längtar inte tillbaka till Björkö,, även om jag längtar tillbaka till tiden på Björkö så längtar jag inte tillbaka till att bo där.. :)

Jag trivs väldigt bra här ute i Gillinge-skogen! (Y) :)



En bild på Sherry (från senaste ridturen innan hon skadade sig) får göra detta inlägg lite intressantare :)


Ne nu ska jag  gå och äta lite för mu pratar min mage en massa igen :p bilderna som jag fotade idag kommer senare idag elr imorrn om ni vill se villsäga :) Vill ni ha en liten bildbomb på hästarna och våran gård?
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Josefine!

KLART SOM FAN VI VILL! :D <33333

2011-08-02 @ 22:26:40
URL: http://josefineutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0