Yeeah! :D

2011-04-03 @ 13:49:58
Yeeah! :D Nu har jag anmält mej och Moritz till årets första fälltävlan :D
24 April - Mantorps Ryttarna! Galet skojj de ska bli! :D

Sen har jag även anmält Charlie till hoppningen på Chicken Cup den 23 April :D

Sen funderar jag på att sätta igång Tindra och hoppa henne o Charlie i Edsbro den 30 April :) men då måste ja hoppa Tindra i Avdelning B efter som jag är 17år och hon är B-ponny, men ja är inte jätte stor på henne så de ser inte konstigt ut :) men får se om ja orkar.. Tanken är att folk ska få se henne eftersom hon är tillsalu.

Ne nu ska ja skriva mitt jäkla Tal till Tisdag... Usch! inte ett dugg taggad..
Hare bra vi hörs senare för då kommer även Veckans Tips :)
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: AnkihhC

Hallå! (: jag har nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett schabrak i valfri färg och storlek. bara 3 är anmälda än så länge, alltså desto större vinstchans för dej.



Länk till bloggtävlingen: http://ankihhc.blogg.se/2011/april/bloggtavling-var-med.html



/AnkihhC

2011-04-05 @ 19:11:01
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0