Säfva here we come!

2011-04-09 @ 23:41:47
Hejselihejsan!
Imorrn ska ja tävla Charlie på Säfva RK :D hoppar LD (80cm) och ska debutera LC (90cm) :) Kommer bli galet kul om han går lika bra som han gjorde igår när ja hoppade i Gimo! han kortade sig jätte fint o bara flög över hindrena utan att rusa hela tiden :P han hoppade 90cm oxern som om den va 130 xD jävlar vilket tryck han har i sina språng! :o 

Idag va ja funktionär på Björklinge RFs regionala hoppning,  jag stod på banan som banpersonal från kl.8-13.40 sen stod jag i caféterian till 5 för sen fick ja åka hem eftersom ja ska tävla imorrn :) när jag åkte hade dom typ 20-25 starter kvar i 120 klassen o sen hade dom 125 klassen kvar ;o helt otroligt va många starter de va idag,, ca 365st!! o imorrn har dom 180st starter oxå så ja e glad att ja slipper jobba då me!

Ne nu ska ja sova så ja e piggelin imorrn när ja ska hoppelihoppa Charlie :P återkommer med resultat och filmer imorrn efter tävlingen!
Hare bra så länge!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Elaine

Hej :) Har utmanat dig att skriva 8 saker om dig själv som det står mer om i min blogg. Kom på det om du vill ;) haha

kram

2011-04-10 @ 16:35:50
URL: http://madmoielleelaine.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: tihi :)

2011-04-10 @ 23:01:09
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0