Idag har jag varit duktig!

2011-04-06 @ 21:32:43
Hejsan svejsan!
Idag har jag varit duktig och gått 2km i Powerwalk tempo me Moritz sen sprang jag 1,5km me Tindra i ett jävla tempo o sen skulle ja ha sprungit me Ella oxå men hon bussade så mkt i hagen när ja fixade staketet så hon va alldeles svettig så hon slapp gå ut o springa :P ja har alltså gått/sprungit 3,5km efter skolan sen gick ja till granngården från bussen i alunda o sen gick ja en del i stan idag oxå så har nog gått runt 6km idag :P duktig jag känner mej! :D
Sen har ja tom mockat klart hela stallet! = mamma glad när hon kommer hem :thumbup:

Imorrn slipper ja praktiken men ska ha Engelska hela dan ist.. aja ja måste ju ha G när ja slutar så bara att bita ihop o kämpa på! hatar engelska... -.-

Sen ska ja kanske träffa en suet människa imorrn ^^ hoppashoppashoppas!

Ne nu ska ja ut i stallet igen o sen sängen för imorrn äre ju bara plugga hela dagen!

Hare bra alla goa o gla´a!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0