Faaaan oxå!...

2011-04-19 @ 12:48:12
Faaaan oxå!...
Charlie skenade igår när ja precis hade kommit upp, ja skulle bara rida ner till vägen o tillbaka barbacka. eftersom han har varit så snäll att hoppa upp på så tänkte ja amen ja testar själv o allt gick strålande tills han tog ett steg åt höger o fick pallen under sig.. då stack han o  dum som ja va så kastade jag mej av ist för att sitta kvar.. ja visste ju att ja skulle få stopp på honom förr eller senare för de gör jag alltid.. men ja kastade mej av o åkte då på en jävla smäll så nu ligger ja i soffan me ont i rumpan, svanskotan, ryggen o nacken o väntar på bättre tider. "/ så nu är de nog bara att börja om från början men ja hoppas att han inte har fallit hela vägen tillbaka utan bara en bit (Y) Ja kommer åka ner till Mantorp på lördag ändå även om ja har lite ont i ryggen! fan heller att ja tänker missa de... :o

Charlie va jätte rädd för mej för han trodde ja skulle slå honom för att han hade gjort det där :( stackars liten, dom har varit hårda på honom :( sen när han sprang in i stallet för att vi inte fick tag på honom så sprang han rakt in i sin box o när ja kom in o visade att ja inte skulle slå honom stoppade han huvudet i min famn o såg jätte ledsen o rädd ut "/ Sen gick Siri ut o gick me honom o då suckade han djupt en gång o sen va han lugn efter, så de va skönt att höra (: men imorse trodde han att ja skulle slå honom igen men efter att ja visat att ja verkligen inte kommer slå honom så va han lika gullig som vanligt o stoppade huvudet i min famn o myste :')
Jag älskar dej Charlie o kommer aldrig någonsin slå dej! <3


Ja funderar på om ja ska ringa sjukvårdsrådgivningen o fråga va dom tycker ja ska göra, om ja ska åka in o kolla min rygg o nacke eller om ja ska vänta tills de blir bra bara :) ja har nog fått en liten hjärnskakning oxå menmen ja mår hyfsat bra idag.

Igår galopperade ja även Moritz i ungefär sammanlagt 40min, han va svettig så han fick en ordentlig dusch så nu e han vit o fin igen :D asså detta va innan ja åkte av Charlie såklart.

Ne nu ska ja hämta upp Gräddfilstårtan (typ hemmagjord glasstårta) o sen ska ja ringa rådgivningen :)
Hare bra alla goa o gla'a!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0