Äckliga onda rygg.. hatar dej!

2011-04-08 @ 19:55:34
Hejsan!
Jag har äckligt ont i ryggen efter hoppningen i skolan idag.. men de gick skit bra! hoppade bana på Pernod o han va så duktig så. de va länge sen de kändes så bra att hoppa, allt flöt på liksom. Skönt som satan att känna att ja fortfarande kan! :)

Ja ska åka till ridhuset i Gimo och hoppa Charlie senare ikväll :) ska bli kul att se hur han kommer reagera eftersom han vilade igår.
Men just nu ska ja vila min rygg o hoppas det blir bättre efter att jag har hoppat Charlie :)

Ja har tyvärr inte hunnit testa mitt "veckans tips" för denna vecka men ska göra de imorrn tänkte jag efter att jag har stått på banan hela dagen som banpersonal på Björklinge RF regionala hästhoppning på Jälla :)

Hare bra!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Okej så kul! :D

själv ska jag debutera den 16 april.

Sedan ska jag även till Kinda den 8 maj och ev. Dagstorp den 21 maj :D

2011-04-09 @ 22:12:56
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0