Obestämd bloggpaus..

2011-09-10 @ 14:23:42
Sry att det har blivit en obestämd bloggpaus men det har varit så mkt i skolan och så nu i början av terminen "/ men imorrn tänkte jag dra igång igen (Y)

Imorrn går omgång 1 av Ponnyallsvenskan Div2 (SportWire Cup) av stapeln och det är min hemmaklubb Björklinge RF som håller i tävlingen, jag ska starta Jojje i LC och Laget :) Håll en tumme för att han sköter sig lika bra som han gjorde förra hoppträningen! (Y)

Det kommer film från Tävlingen imorrn och från träningen förra måndagen så snart jag hinner fixa dom :)

Nu ska jag ut o duscha Jojje! Får se om det blir Kulturnatten ikväll elr inte,, Josse har blivit sjuk så jag har ingen att gå med,, får se om jag hittar någon rolig man kan umgås med :D

Ni får hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0