Hovis va här idag!

2011-09-14 @ 01:12:54
Hovis va här idag o skodde Moritz, Jojje och Ella :) Jojje ska vila några dagar nu då han kan bli lite öm i fötterna då vi va tvungna att verka rätt mkt för att få ordning på hans hovar "/ han hade myggjagare till fötter alltså långsmala och spetsiga hovar,, så nu satte vi bakskor på framfötterna oxå för framskorna passade inte, så till nästa gång så hoppas vi på att dom har breddat sig så att han får snygga fossingar igen :D Imorrn kommer alla hästarna få vila då jag inte vill rida dom precis efter skoning. Men sen så kan jag äntligen börja rida Ella igen då hon har 2 skor nu ist för 1,, och nu ska hon ALDRIG mer få gå utan boots i hagen.. jag orkar inte se fler skor flyga i luften när hon busar!..

Menmen nu måste jag sova! Börjar visserligen inte förens 12.15 imorrn men jag ska orka upp oxå (Y)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0