Cykla 1mil och rida 2ponnyer (y)

2011-09-29 @ 23:09:39
Hejsanpejsan!

Idag har jag gått i skolan och haft Kemiprov och inlämning av Mattehemtentan :) Kemiprovet gick riktigt bra (tycker jag) tror jag har typ alla rätt eller nått sånt (Y) Mattehemtenta va inte lika enkel kan vi ju säga.. igår skrejkade min hjärna.. great! Jag får säkert bara G+ på den.. INTE OKEJ!!

Sen så hade jag ingen hämtning i Gimo så fick be Siri ta med sig en cykel upp när hon åkte till bussen så jag kunde cykla hem. 1mil hem har jag från Gimo (y) fick gå de första 35min då syster inte hade kommit än när jag gått av,, sen cyklade jag 2/3 av milen på 25min, så det tog totalt 1timme hem fast det borde bara ha tagit 35min (om jag hade cyklat hela vägen)! Jag hade iaf trevligt sällskap av Hanna på bussen! :D

När jag kommit hem va det bara att äta något och ut o rida två små söta ponnyer! Båda två gick super fast Moritz måste verkligen klippas imorrn! Han ser ut som en lurvig liten vit björn nu :o :s INTE OKEJ!!

Imorrn måste jag plugga oxå! helt sjukt stora grejer att göra till måndag och tisdag nästa vecka... Slaktuppgiften och Judendoms uppgifterna... :s BLÄÄÄ!!

Men nu ska jag nog sova!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin blogg! :)

2011-10-02 @ 00:59:21
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0