Bror Hjorts Hus, Religion lektion och Hoppträning i Gimo...

2011-09-26 @ 22:41:57
Hejsansvejsan!
Skolan idag har varit rätt rolig faktiskt, :p hade studiebesök på Bror Hjorts Hus från 8.30 till 10.00, där fick vi testa på att göra en miniatyrskulptur i lera och jag gjorde ett djur som va blanding mellan Mask, Drake och Katt :P bild kommer sen när vi har fått tillbaka dom :)
Den blev väldigt söt och fin, iaf vad jag tycker så jag är väldigt nöjd med den!
Gissa vad Josse gjorde xD jo såklart en kuk,, är ni förvånade? Det är inte jag iaf! xD

Sen hade vi religion med Andreas :) lektionen va lika rolig som den alltid är,, finns alltid något vi typ asgarvar åt! xD
Sen hade jag hoppträning för Jempa Borgman i Gimo, 18.30-19.30 :) Det finns tillfällen då det har gått bättre.. men jag är nöjd med lilla Jojje ändå :) det är inte så konstigt att han blir trött fort när han ser ut som en lurvig björn och måste hoppa i ridhuset! (Men på onsdagmorgon ska jag klippa honom!) Både jag och Jojje va typ döda på slutet,, han pga sin päls och jag pga att jag typ är sjuk..  Jag vill INTE bli sjuk!

Imorrn har jag lektion om slakt och om blommor sen har jag mentorstid sen slutar jag vid 14.30 :) men jag kommer gå tidigare då jag ska till Marie och hjälpa henne med Tindra igen och bussen till henne går 14.30 :)
Sen ska jag klippa min lilla hartuss till pälsboll (Moritz) när jag kommer hem från Marie (Y)

Men nu måååste jag sova om jag ska orka upp imorrn!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0