Rebecka's önskefoton!

2011-01-22 @ 17:49:52
Rebecka har tjatat på mej att lägga upp bild på C:s nya sadel och träns o även på hur min frisyr såg ut i onsdags men ja glömde mobildminnesadaptern så fotot på min frisyr får bli på måndag ist för nu e ja hos min saknade o älskade pappa :) ♥

C:s nya Prestige Appalosa Golden Star :D Som ja red första debutritten på idag (y) o C gick galet bra :D De e verkligen en helt annan häst nu :DD


C:s nya träns på underbart söta C :D det kommer troligtvis bli Mz:s när ja har pengar att köpa ett nytt till C ^^


Nu får du vara nöjd Rebecka ;) annars får du själv komma o kolla hur dom ser ut irl ;D

Kommentarer
Postat av: maallaN

naw va söt C är :D

2011-01-22 @ 18:58:04
URL: http://malinkungenandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahaah ''va kul att du vill kommentera min blogg:D'' xD bra pimpim ;)



o ja jag e nöjd^^ eller nja, fick ju inte se frisyren ;)

men jag kommer gärna ändå ;P <33

2011-01-23 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0