Rebecka <3

2011-01-24 @ 23:27:20
Bara för att Rebecka e helt normal *host* så får hon ett eget inlägg o såklart bara för att hon e hos mej idag ;D

Vi har ridit idag ;) R fick rida Mz o ja red C :) ja tror R va nöjd me Mz (y) ja va iaf jätte nöjd me C för idag la ja lite mer press på honom när vi red på banan :) han jobbade på bra men blev lite frustrerad när de blev jobbigt men han vande sig ;) Ridbanan var typ bara is me lite fast frusen snö på så vi jobbade hästisarna bara i skritt o trav :) men de fungerade de oxå (y) ja red Mz en liten stund på slutet för att känna igenom honom för ja har inte ridit honom sen lördags förra veckan, men andra har ridit honom såklart, men han kändes fin så de va bra :D

sen fixade vi stallet o vi va inne tio i nio (y) sen duscha R o ja städa mitt rum så sängen R skulle sova i fick plats (y) lagom stökigt de va ^^ sen duschade ja o slog mitt rekord me hela 8min ;DD ja duschade på 12min :o helt ofattbart! men de va skönt att för en gångs skull inte bli alldeles skrynklig på fingrarna o tårna ^^ hehe

R påminnde mej om fotot på min frisyr från förra veckan ja hade lovat att lägga upp ^^ så här kommer den :D


Men nu har vi ätit o fixat oss inför skolorna imorrn så nu ska vi sova för imorrn ringer min klocka 05:15 o då e de stallet som gäller (Y) ;D
PUUUSSS Löv ya5 dagar kvar! :DD (y)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hihih tack^^ tyckte också att jag förtjänade ett eget inlägg(a' <3 det var jätte kul o vara hos dig :D även om jag kanske va lite b-social^^ förlåt <3 e så inte vann vid att ''jobba'' så mkt :p kanske e lite bortskämd ändå (a' men de e df du gillar mig ;) ifall du nu har glömt de ;P Mz va jätte snäll o c va hur gullig som helst :D kan inte fatta hur man kan skada en så fin häst :O

tack att ja fick komma <3

2011-01-25 @ 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0