Nyårslöft och mål för 2011

2011-01-03 @ 01:05:03
Nyårslöfte 2011

För första gången i mitt liv har jag ett nyårslöfte :P
Jag som alltid har varit galen i godis men nu ska godiset bort från min diet! ^^
  • Att inte äta godis!
    Förutom på familjemedlemars födelsedagar, påsk, julafton och nyårsafton :D
Men godis är inte ens gott längre så kommer inte bli något problem bara de finns äppeljuice hemma i kylen som ja kan dricka när socker behovet kommer ^^

Mål för 2011
  • Träna mej själv mer!
    Så jag orkar rida hela tiden under terrängen utan att få mjölksyra i musklerna efter en stund ^^
    Så blir till att börja ut o springa minst 2ggr i veckan o göra lite situps o armhävningar varje kväll!
  • Planera träning, tävling o viloperioder för Mz o C!
    Alltså planera i förväg när hästarna ska ha vila elr tävlas och planera vecka för vecka hur träningen ska se ut för dom båda så att dom får så allsidig och stärkande träning som möjligt. Ja vill att hästarna får en chans att prestera på tävlingar utan att felet ligger i att dom inte orkar pga för dålig träning.
  • Försöka börja tjäna egna pengar!
    Så ja kan köpa de ja vill köpa utan att behöva fråga mamma om pengar elr vänta till julafton o min födelsedag :)
  • Sköta skolan bättre!
    Försöka få VG/MVG på dom flesta prov/uppgifter i dom ämnen ja e bra på t.ex. Matte o No. :)

De där va de som ja ska hålla under 2011 får se om ja klarar de ^^ hoppas de iaf (y)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

you go girl^^<3

2011-01-03 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0