Dressyrträning 7 Jan 2011

2011-01-07 @ 19:28:31
Hehe ja höll på att skriva 2010 på rubriken xD

Hade dressyrträning på C för Marie idag :) o gaaaaalet va fiiin han va :DD asså ja kan inte beskriva hur sköön känslan de va när han slutade arbeta mot mej o började jobba med mej :D shiiiet asså han börjar söka sig framåt neråt nu och travar med rytmiska o taktfasta steg ist för att trippa fram :D idag gjorde vi skänkelvikning och små öppnor och lite små slutor vi gjorde även övningen fyrkanten och då fick han ju även testa på bakdelsvändning litegran :D ja e galet stolt över honom nu :D tänka sig för 5 månader sen gick han inte o rida o nu gör han enkla dressyrrörelser med energi och villja :'D ja blev tårögd idag på slutet av passet för då gick han i form med taktfasta steg i trav och jobbade på utan att jag behövde göra mer än att rida honom framåt med mjuk hand och skänklarna omslutna :'D han gick som en riktig dressyrhäst för en stund då :')  ja kan inte beskriva känslan ja kände idag.. men dehär är de bästa som hänt mej på väldigt länge (Y) jag har haft så mycket motgångar i ridningen en längre tid men nu verkar det börjar vända o bli riktigt bra ist :') synd att mamma inte kunde vara hemma o filma "/ då hade ni fått sett vilken fin ponny C börjar bli :)

Mz och C är de bästa som hänt mej någonsin!! dom lyser upp min dag och hjälper mej orka allt! Tindra och Sherry o Ella oxå såklart men Mz o C är verkligen 2 speciella ponnyer.. ni som sett mej tävla Mz kanske inte tycker han ser speciellt speciell men ni ska se honom här hemma vilken underbar varelse han är! och C ja där får ni nog hålla me mej om att han e speciell. (y)




♥Jag älskar er mina ögonstenar!♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Morits är såååå söt^^ och Charlie oxå såklart:D Moritz ser verkligen ut som en nalle björn ;D

2011-01-07 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0