Den 22 Januari 2011!

2011-01-22 @ 19:38:06
Idag den 22 januari 2011 har jag:
  • Ridit ut me storasyster Siri. Siri red Mz o ja red C.
    Mz va lat o seg medans C va enormt duktig o lugn :D För första gången någonsin va C lugn o arbetsvillig när ja red ut :D han jobbade genom hela kroppen i både skritten o traven, stressade inte utan var bara enormt het idag :D För första gången någonsin kände ja att han inte tänkte explodera o börja skena när ja la om skänklarna :o helt sjukt bra han gick idag :o de finns inga ord som beskriver! Ja e bara jävligt lycklig :D Mz va seg o släpade bakfötterna efter sig.. som vanligt när han inte får galoppera -.-'' Lat men underbar ponni :D ja älskar mina ponnyer enormt massor! ♥
  • Åkt till pappa o stannar här tills måndag! ♥
    Saknat honom enormt massor! Har inte träffat honom sen julhelgen "/
  • Bloggat o Facebookat o MSNat(y)
  • Ätit mat :D
    Blev purjolök o potatis soppa som pappa lagat :D as gott!
  • Kollat tävlingar inför tävlingssäsongen 2011 :P
    Blir Heby RF den 14 Februari som första tävling :D
  • Idag kommer ja även bryta mot mitt godisförbud men då kommer ja inte äta något på min födelsedag ist ^^
    För pappa har massa godis o ja vill ha myskväll me honom ikväll :) får se va vi kollar på, något bra blir de iaf (y)
Sådär har o kommer min dag/kväll se ut :)
Nu e de bara 8 dagar kvar :DD Jippie (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0