Bildbomb från 14 Februari 2010..

2011-01-22 @ 18:16:35
Bildbomb från 14 februari 2010..
Heby RF Regionala Ponnyhoppning på Moritz :) Startade LB o LA med sisådär resultat "/ om ja minns rätt blev de 5fel i LB o 7fel i LA..
Vi hade verkligen ett skit år 2010, med massa skador o allt "/
Men nu kommer vi tbx o startar första tävling 2011 på Heby RF Regionala Ponnyhoppning den 13 Februari 2011 o är taggade till tusen :D ♥

Alla bilderna är fotade av grymma Amanda Engman :D tusen tack för de!
Det är © på alla bilder!!

LB :)

På veterinärbesiktningen innan start var Mz taggad som fan xD


Så behöver vi inte kommentera mitt ansiktsuttryck xD Amanda fångar mej alltid när ja ser som mest knäpp ut x)


Soetaste ponnin! ♥



Min underbara o soeta ponni :'D älskar honom enormt!♥


:')

Soet ponni ♥



Hahah Bra där Pimpim! xD


Bra mkt bättre där (y) :d


Se så taggad o glad han e :D


hehe x)






LA :)


Sötaste ponnyn på jorden♥


Ja pratar me honom hela tiden så de e därför han oftast har ett öra bakåt när vi tävlar :)


krasch x) helt o hållet mitt fel!


Alla bommarna hamna på marken (Y) hahah xD


Soet ponnirumpa ;D



Drogad? XD


Sämst ryttare, bäst ponni!


Älskar min Moritz maaaassoooor!! ♥


Tusen tack för all sponsring o stöd mamma! Du e bäst!♥


Perfekt språng (y)


Glad o framåt ponni ^^


Ja sådär kan de ju oxå se ut xD


Ja kom stort in...


..o därmed stort ut, för ja orkade inte trycka på honom tillräckligt mkt..



Sådär nu har ni fått alla bilder ja hade från den här tävlingen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0