Akademi Stallet..

2011-01-15 @ 01:32:02
Ja idag hade vi hästkunskap och ridning på Akademi stallet (Aka). Jag fick rida en häst som heter Saffran, han gick faktiskt ganska bra, mysig o rida men enorma steg. Dock red ja som en kratta men aa.. ja kommer nog aldrig lära mej rida storahästar.. -.-' *suck* deras steg e hopplösa! ja flög runt som en vante i sadeln, dock va den enormt för stor.. 18" medans ja normalt har 16" xd sen flög mina skänklar runt som ja vet inte vad.. och det är inte okej att ja rider så enligt mej!  men Saffran va mysig o rida förutom i galoppen för den va omöjlig att följa me! :o men annars va han hel mysig och jätte söt :DD lite ponny likt huvud dock enormt lång hals och något lång i kroppen men ändå jättejätte sööt :D ^^
När jag kom hem käkade ja o somnade sen på soffan ^^ så blev ingen ridning idag för va helt slut (n) skolan tar kol på en i början av terminen när man inte e van vid all stress och belastning.. men om några veckor e ja tbx igen som normalt (y) om ja inte blivit sjuk igen -.-'  hoppas inte det!!

Imorrn är det dressyrträning för Marie på C igen :DD igår gick han ju galet bra så hoppas han gör det imorrn me :P Troligtvis kommer Kim och kanske Elvira och rider för Marie oxå :) de e roligt när man e några som utnyttjar ridbanan när ja ändå bara har den på vintern när de finns snö :) imorrn blir det nog lite enkel dressyr på Mz oxå sen blire sova (y) :D guuud va skööönt me helg!! ♥

Ja lovar att fota Cs nya träns imorrn o lägger upp det :DD har ju glömt bort det i 2dar nu ^^ glömska mej! (n)
Men nu ska ja sova för upp vid halv 8 imorrn ;P Natti alla glada o fina vänner

Kommentarer
Postat av: Amanda

varför är de speciellt å rida storhäst? haha :D

jag märker ingen skillnad i min ridning

2011-01-15 @ 20:32:57
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0