17 ÅR IDAG :D

2011-01-30 @ 20:46:30
Ja som rubriken säger så blir ja 17år idag :D
Ja hade ju bara önskat mej pengar o de va vad ja fick oxå :D inte lite pengar heller :o hela 2600kr! (Y) varav 1700kr var från min älskade pappa :o :D ja e superduper glad o lycklig :D♥

De har varit fullrulle här idag ^^ Magnus, Erika o Niklas, Tomas o Morfar, Linda o Tobben me familj o Systeryster Maria har varit här :D de har varit kul men nu e ja trött ^^ Siri har lekt me Ivar o Irma hela kvällen så nu e hon typ död x) (Ivar (4år) o Irma (3år) är Tobben o Lindas barn)

Igår va ju ja o min kära familj iväg till stan o käkade, vad ja inte visste va att vi skulle spela Curling innan :o :D men de va galet kul fast jobbigt när ja redan hade träningsvärk i hela kroppen ^^ ;) sen efter det käkade vi kinabuffé på Kina Garden o galet va gott de va ;o sen käkade ja Friterad annanas me glass till efterrätt :o ja höll på att dö så gott de va!

Sen åkte ja o min lillebror till våran kära storasyster Maria o sov där från igår till idag ;) de va skönt o kul! ♥
Maria lockade mitt hår imorse så ja har haft "Hollywood lockar" hela dagen idag ;D de va snyggt men har inte orkat fotat någon bild ^^

Men nu ska ja ut i stallet o mocka o sen ska ja sova så ja e pigg imorrn :)
PUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Elaine

Kul:) Grattis igen:)<3

2011-01-30 @ 21:56:45
URL: http://madmoiselleelaine.blogg.se/
Postat av: linn blomdahl

saknar dig gumman! <3

2011-01-31 @ 12:15:44
Postat av: Linnéa

Grattis får man väl säga! Kolla gärna in min blogg eller följ den på bloglovin ;) Behöver fler prenumeranter pga ett vad, som jag SKA vinna ;)

2011-02-03 @ 22:02:18
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0